♡ 4 lifehacki do szkoły ♡

Jeżeli macie problem z przygotowaniem się do szkoły zapraszam Was na moje 4 lifehacki, które codziennie sama stosuje :)

1. Uszykuj sobie ubrania dzień wcześniej.

Jeśli tak jak ja masz problem z wyrobieniem się w czasie rano, polecam ci uszykowac ubrania wieczorem. Na następny dzień zamiast tracić czas na szukanie ubrań, zaoszczędzisz go na np.wypicie kawy ;)

2. Rozplanuj czas.

Po przyjściu ze szkoły zaplanuj sobie co najpierw będziesz robić. Przypomnij sobie na co musisz się też nauczyć żeby rozłożyć to na kilka dni, a nie uczyć się na dzień przed ważnym sprawdzianem :)

3. Zapisuj ważne dla ciebie rzeczy.

Jeśli nie chcesz mieć bałaganu w zeszycie, ani martwić się luźnym kartkami, które są wszędzie... zapisuj ważne informacje w telefonie. Każdy nosi go przy sobie, wiec zapisane rzeczy wystarczy sprawdzić w kalendarzu czy notatniku i juz skończy się zdezorganizowanie.

4. Plan lekcji.

Wiele osób ma problem z zapamiętaniem planu lekcji, jest też część, która nosi go ze sobą, ale po jakimś czasie on ginie. Dlatego żeby temu zapobiec, zrób zdjęcie planu i ustaw sobie na ekran wygaszania.
- jeśli ten sposób ci nie odpowiada polecam aplikacje Timetable :)

To już wszystkie lifehacki! Dajcie znać czy używacie jeszcze jakiś lub czy te w czymś Wam pomogły!

Komentarze

  1. Świetne rady, zwłaszcza 4 bardzo praktyczna :)
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! I tak, obserwujemy!!! 😍

      Usuń
  2. Ja zawsze szykuję sobie rzeczy dzień przed. Wtedy poranki są jakoś minimalnie lepsze :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, przynajmniej nie tracimy czasu na przewracanie ubrań w szafie :)

      Usuń
  3. Świetne rady, bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Plan lekcyjny masz taki że aż ci współczuje, przyda się nawet taki plan działania, Przyznam się że nigdy nie miałem na późne godziny i zazwyczaj o 14:05 kończyłem bo szkoła dbała o to by przed 15 wszystkie godziny zaplanowane odbyły się. Zawsze na początku nowego plany są problemy z zapamiętywaniem ale potem plan cały pamiętam jak w szkole byłem jeszcze. Poradnik fajnie ułożony i spisany fajny pomysł na post.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz