♡Manicure hybrydowy-następca tradycyjnych lakierów♡

W dzisiejszym poście przychodzę do Was z manicurem hybrydowym. Od około roku jestem jego zwolenniczką, więc chciałabym się z Wami podzielić moimi przemyśleniami, a może pomogę Wam zdecydować się na samodzielne robienie tego ów manicure :)

1. Czym jest manicure hybrydowy?

Paznokcie hybrydowe to idealne rozwiązanie dla każdej kobiety! Każda z nas jest zabiegana, a gdy przychodzi czas na zrobienie paznokci odkładamy to na następny dzień. Manicure hybrydowy jest na tyle wygodny, że utrzymuje się do około dwóch tygodni(w moim przypadku trzech). Jest to metoda manicure łącząca w sobie zalety tradycyjnego akieru, żelu i akrylu.
Jest to specjalny preparat nakładany na płytkę paznokcia i utwardzany przez promienie UV lub LED.

2. Czy jest lepszy od zwykłych lakierów?

Moja odpowiedź brzmi TAK! Ale to zależy od Waszych preferencji.
Ja cenię go za trwałość(ok.dwa tygodnie-u mnie nawet trzy), łatwość w nakładaniu( nie zastygnie póki nie utwardzimy go w lampie), oraz czas w jakim jestem w stanie go zrobić(wole poświęcić godzinę czy półtorej na zrobienie trwałego manicure niż co dwa dni malować na nowo).

3. Gdzie można dostać zestaw do zrobienia tego manicure?

Istnieją firmy takie jak NeoNail czy Semilac, które zajmują się produkcją i sprzedażą całych zestawów do tego manicure jak i osobnych rzeczy(lakiery, płatki, preparaty, dodatki,lampy).
Na ich stronie napewno znajdziecie coś dla siebie.
Ja zamówiłam ze strony semilac, gdzie wybrałam zestaw startowy w cenie 150zł(jest to wydatek, ale opłaca się na dłuższą metę zainwestować w taki zestaw). Znajdowała się w nim lampa LED 9W, waciki bezpyłowe, cleaner(do przecierania płytki paznokcia przed zrobieniem manicure jak i po), aceton(służy on do ściągania hybrydy), 5 mini lakierów. Polecam Wam serdecznie ten zestaw, ale to wy zdecydujecie z jakiej firmy kupicie(oczywiście jest o wiele więcej firm niż ja wymieniłam).

4. Czy bardziej opłaca się zestaw czy kompletowanie wszystkiego z osobna?

Według mnie bardziej opłaca się kupienie zestawu niż wszystkich rzeczy osobno. W zestawie mamy wszystko co najważniejsze i potrzebne do wykonania manicure i wynosi nas to np.150zł, a patrząc na to ile kosztują same lakiery(od ok.25-30 zł) dawno byśmy przekroczyli koszt zestawu.

5. A gdzie dostać lakiery gdy moje się już skończą?

Każda kobieta uwielbia powiększać swoją kolekcję lakierów do paznokci. Te hybrydowe dostaniemy przede wszystkim w internecie-np.na stronie Semilac czy NeoNail, allegro itp.
Jeżeli dobrze poszukacie to w sklepikach stacjonarnych lub na wysepkach, a także w małych sklepach zajmującymi się lakierami i różnymi akcesoriami do paznokci( wtedy te lakiery to takie no name hihi).
Niedawno Eveline wprowadziło do siebie linie lakierów hybrydowych, które dostępne będą również w rossmanie :)

Ogólnie rzecz biorąc lakiery hybrydowe są bardziej wydajne od zwykłych, dłużej się trzymają i nie pachną aż tak intensywnie jak zwykłe 😂
A Wy co sądzicie? Może sami lubicie taki manicure lub chcielibyście zacząć z nim przygodę? Dajcie mi koniecznie znać! ♡

Komentarze

  1. Ja właśnie chciałabym zacząć swoją przygodę z manicure hybrydowym, muszę poszukać jakiegoś fajnego zestawu dla początkujących :)
    https://ruudegirls.blogspot.com/2017/09/bluzka-z-chokerem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam ci ten z semilac! Masz tam bazę, top, aż 5 lakierów i inne potrzebne do tego manicure rzeczy. Cena na początku może przerazać, ale szczerze powiem, że to była dobra decyzja, inwestować w taki a nie inny zestaw:)
      Całuski ;**

      Usuń
  2. Myślałam o nim wielokrotnie, ale niestety nie mam możliwości mieć ciągle pomalowanych paznokci; przynajmniej na razie, może kiedyś się uda :)
    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieje, ze kiedyś się uda! Buziaki! 😘

      Usuń
  3. Nigdy nie eksperymentowałam z manicure hybrydowym :)
    Wolę tradycyjne lakiery, zwłaszcza, że kolory szybko mi się nudzą :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zwykły ci się trzyma to bardzo proszę! A hybrydach nic nie jest przeszkodą, nawet częsta zmiana koloru :) buźka 😍

      Usuń
  4. Ładnie ci wyszły te paznokcie, fajnie opisujesz co gdzie i jak można dostać, po prostu misz masz. Powodzenia w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za twoją opinie :) mam nadzieje, ze niedługo znów się miniemy w komentarzach :)
      Pozderki :**

      Usuń
  5. Moja mama robi mi hybrydę w domu, ale nie zawsze się tak długo trzyma. Ostatnio odezwała mi się od czterech paznokci w przeciągu kilku dni 🙁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że to przez za słabe zmatowienie płytki paznokcia. Jeśli problem się powtórzy polecam zakupienie primera ;)

      Usuń
  6. a ja dodam że fajnie piszesz:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten sam zastaw i po pewnym czasie mnie uczulił :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( słyszałam, że semilac niektórych uczula. Może powinnaś zmienić tylko lakiery i popatrzeć? Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Super wpis ♥️ I fajnie wszystko opisałaś. Ja akurat już mam swój zestaw ale jeśli ktoś jeszcze nie zakupił to fajnie jak trafił tutaj! Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak ciepłe słowa :* również pozdrawiam!

      Usuń
  9. Uwielbiałam robić hybrydy ! Ale niestety wyskoczyło mi uczulenie :(( śliczne paznokcie :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przykre z tym uczulenie, ale polecam zmienić lakiery :)
      Całuski 😙

      Usuń
  10. Ładny manicure :) polecam lakiery od Claresa ! są świetne . Zapraszam do siebie ;) nouw.com/elaa_96

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz