A new story...

Hi!
Jest to mój pierwszy post, a zatem chciałabym w nim wyjaśnić o czym będzie ten blog. Może Wam się to wydać oklepane i przestarzałe, ale tak, ten blog będzie o modzie, urodzie i życiu! Jest jednak jedna zasadnicza różnica między moim blogiem, a innymi w tej tematyce- jest pisany po mojemu, prosto i wesoło.

Zanim rozpoczniemy swoją wspólną przygodę, przedstawię Wam mój plan. 
Po pierwsze: chcę być w tym co robię systematyczna i mam nadzieję, ze mi w tym pomożecie
Po drugie: chcę Wam pokazać mój sposób na makijaż, ubiór i życie :P
Po trzecie: oprócz pokazywania Wam, jak to ja ładnie się maluje( mam nadzieję, że czujecie sarkazm), chciałabym zawrzeć tutaj recenzję produktów i kosmetycznych i pielęgnacyjnych
Po czwarte: chcę  być Waszą przyjaciółką, doradczynią, a nie wrogiem i zapatrzoną w siebie "super blogerką"

Myślę, że tyle starczy jak na pierwszy raz, bądźcie ze mną na bieżąco.
Mam nadzieję, że już wkrótce znów się "spotkamy". Do następnego robaczki! <3

Komentarze