How long...

Cześć! Witam Was po baaaardzo długiej przerwie. Bardzo Was przepraszam, ale wydarzyło się bardzo dużo rzeczy w tym czasie i nie mogłam poświęcić czasu na bloga. Mam nadzieję, że to zrozumiecie i dalej będziecie odwiedzać bloga.
Czasami staram się sama zrozumieć dlaczego tak się stało, że "zawiesiłam" na jakiś czas mojego bloga. Wiem też, że jeszcze nie jest czas gdy ludzie piszą i pytają się czemu mnie nie ma lub po prostu jak się mam. To jeszcze za wcześnie, jeszcze nie zdobyłam takiej liczby... czytających. Dążę do tego, ale czasami życie na to nie pozwala. Mam szczerą nadzieję, że wkrótce znów powrócę do swojego dawnego tempa pisania i będzie tak jak wcześniej :) A teraz już się żegnam i zapraszam do odwiedzania i czytania moich postów a także na snapchata: olczipolcziblog

Mam zamiar zrobić jakieś q&a więc zadawajcie pytania pod tym postem a na sbapie na wszystkie odpowiem:)

Komentarze