♡ zapuść ze mną włosy- Castor Oil Hollywood Beauty ♡

Jakiś czas temu pomyślałam sobie, że warto zapuścić włosy. Wiadomo przecież, że długie, lśniące włosy są wizytówką każdej kobiety.
Moje podejście do tego działania było dość dziwne ponieważ najpierw zaczęłam od "dbania" o moje końcówki, a dopiero po czasie zorientowałam się, że rozdwojonym końcówką nic tak nie pomoże jak podcięcie. Oczywiście naczytałam się różnych postów w Internecie co zrobić żeby włosy szybciej rosły i podstawą było właśnie podcięcie włosów. Wzięłam zatem nożyczki, obejrzałam kilka filmików instruktażowych i przeszłam do działania. Szczerze mówiąc wyszło mi to bardzo dobrze jak na pierwszy raz w takiej sytuacji. Końcówki ścięte i co dalej?
Przeszukałam zacisze domowe i w ręce wpadło mi opakowanie Castor Oil. Zastanawiacie się co to?  Jest to olej, który nakładamy na nasz skalp(naprawdę niewielką ilość ), a on działa cuda! I nie, nie jest to nic wymyślonego, przekonałam się na własnej skórze.
Regularne nakładanie tego oleju(w małej ilości!!!) powoduje szybszy wzrost włosa, producent obiecuje aż 5 centymetrów w ciągu miesiąca! Niektórych może odstraszać tłuszcz z norek( niestety nie ucieszył mnie fakt, że się tam znajduje). Ponad to olej powoduje powstanie tzw.Baby Hairs i odżywia naszą skórę głowy.
Jego cena w chwili obecnej wacha się od 20 do 40 zł na allegro lub w dobrych drogeriach.
Pochwalę się Wam, że już po 2 tygodniach(A w zasadzie 2 zastosowaniach) odczułam poprawę na moich włosach, zauważyłam baby hairs oraz moje włosy rzeczywiście stały się dłuższe( oczywiście po poprzednim podcięciu).
Jeżeli chodzi o plusy tego produktu to:
-piękny zapach
-odczuwalne działanie
-jakość w stosunku do ceny
A minusy:
-konsystencja
-trudność w zmywaniu
Do zmywania go używam szamponu ziołowego z Barwy Ziołowej- Tatarako-chmielowy do włosów łamliwych i zniszczonych. Bardzo on pomógł i wzmocnił moje włosy a dodatkowo-ponieważ jest naturalny- idealnie zmywa olej z włosów.
Do ogólnej pielęgnacji używam również fluidu firmy Marion na rozdwojone końcówki z olejem arganowym. Kosztuje około 4-5 złotych także jest to dobra inwestycja.
Dodatkowo dla wzmocnienia używam od czasu do czasu odżywki w spray'u Gliss Kur.
Mam nadzieję, że ktoś z Was również może się że mną podzielić sposobami na dłuższe włosy :)

Komentarze

  1. Będę musiała wypróbować ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten spray i świetnie mi się sprawdzał!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi za to pasuje firma Gliss Kur. Mialam kilka ich odzywek i bylam zadowolona 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swoje włosy mam długie ( sięgają pod zapięcie od biustonosza) czasami chciałabym je skrócić chociaż nie wiem czy bym nie żałowała.
    Polecam szapon Yellow wnet pojawi się post na moim blogu o tym :)
    nouw.com/elaa_96

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówi się, że włosów się nie żałuję 😄 odrosną :)

      Usuń

Prześlij komentarz